̶̶B̶̶e̶̶s̶̶t̶̶ ̶̶ ̶̶O̶̶f̶̶ ̶̶ ̶̶A̶̶n̶̶d̶̶r̶̶o̶̶i̶̶d̶̶

The Best Blog For Android And Hack

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

استراق سمع (interception) : در این روش نفوذگر موفق شده که در حین تبادل اطلاعات گوش کند. وی مخفیانه این اطلاعات را مورد نظر داشته و اطلاعات مورد نیاز را برای خودش نسخه برداری می کند. تکنیک ها و روش های بسیاری را هکرها در استراق سمع به کار می برند که یکی از آنها همان sniff بود که در مقاله چند روز قبل کوتاه به آن اشاره کردم. بگذارید مثالی بزنم تا 2 زاریتان کاملا بیفتد. شما در حال مخ زدن در روی اینترنت هستید و شبهای متمادی وقت گذاشتید مخ این دختره رو بزنید و شمارش رو بگیرید. در حال چت کردن هستید که بالاخره عروس خانوم شماره رو به شما میده و شما خوشحال که فردا حتما بهش زنگ می زنید. اما شمای بدبخت نمی دونید که یه هکری ناقلایی کامپیوتر شما رو زیر نظر داره و کلیه چت های شما و اون خانوم رو داره می بینه. اون هکره داره استراق سمع می کنه. حرفاتون براش دلچسب نیست ولی به محض دیدن اون شماره تلفن براش جالب توجه میشه! اینکه شماره تلفن رو یادداشت می کنه و فردا زنگ می زنه به دختره و همون صبحش قرار می گذاره و عشق و حالی که نگو. سر بدبخت شما هم کلاه میره. این جوریاس دیگه. باید زندگی کرد!!!
- دستکاری اطلاعات (modification ): نفوذگر عزیزمون موفق به تغییر اطلاعات میشه. در اینجا بدون اطلاع از قربانی بدبخت, هکر ما اطلاعات رو تغییر میده. مثلا یکی بیاد و بره داخل لیست نمرات یک دانشگاه و نمراتش رو همچین یک حال اساسی بهشون بده و معدلش از 13 بشه 18!

- افزودن اطلاعات و جعل ( fabrication ): در این روش نفوذگر اطلاعات رو به سرقت نمی بره و یا جایگرین نمی کنه بلکه به اطلاعات فقط اطلاعات دیگری رو اضافه می کنه. مثلا فرض کنید مدیر شرکتی نامه ای می زنه به مسوول خرید و لیست خریدی برای شرکت میده. حال شما که هکر بسیار زرنگی هستید این نامه رو جعل کرده و یه سری چیزها بهش اضافه می کنید مثلا می نویسید که خرید یک میز جدید برای آقایی که خودتون باشید! و بعد نامه رو می فرستید برای مامور خرید. مامور خرید بی نوا هم میره لیست رو تهیه می کنه. به واقع شما در اینجا اطلاعات حاوی اون نامه رو همون طور که هست می گذارید باشه ولی بهش مطالب جدید هم اضافه می کنید. هرچند می شه این اقدام رو در زیر شاخه modification آورد اما میگم شما زیاد درگیر گروه بندی نشید بلکه مفهوم رو متوجه بشید که به واقع هدف اصلی این مقاله همینه.
- حمله از نوع وقفه ( interruption): در این نوع حمله هکر باعث اختلال در شبکه و تبادل اطلاعات میشه. تکنیک های بسیاری وجود داره برای هکرها اما 2 مثال بسیار مشهود که نتیجه اش برای یک وبگرد به وضوح مشخصه و در نتیجه همین حملات صورت می گیره یکی در چت رومهاست که گاهی می بیند کسی کامپیوتر سرور چت رو وقفه می ندازه و دیگر شما قادر به چت در آن چت روم نیستید و یا اینکه حتما شنیده اید وقتی هکری به یک سایت حمله کرده و باعث کندی آن سرور شده و این باعث می شود که اگر سایت در عرض 5 ثانیه می بایست در مرورگر شما ظاهر شود یا اصلا قابل بارگزاری نیست (سایت به قول معروف لود نمی شود) و یا اینکه بعد از مثلا 1 دقیقه ظاهر می شود. اینگونه حملات بلای جان کسانی است که مسوول یک سایت و یا شبکه هستند چرا که کندی شبکه همانا و سر و صدای مدیر در آمدن همانا

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۱:۰۰
MohaMad HacKer

خیلی ها همش می پرسند که چگونه می توانند هک کنند و یک هکر واقعی شوند به کسی که یک فایل سرور بفرستد و یا با ساب سون کار کند هکر نمی گویند (هکرنیست (

برای هکر شدن باید یادبگیرید که چگونه برنامه نویسی کنید، البته برنامه نویسی از مهارت های اصلی(پایه) هک کردن است.اگر شما هیچ زبان برنامه نویسی بلد نیستید توصیه می کنیم با زبان python شروع کنید. این زبان بطور عالی طراحی ومستند سازی شده است ،و برای مبتدی ها بسیار مناسب است.

با وجود اینکه اولین زبان مفید برنامه نویسی است اما اسباب بازی نیست و خیلی قدرتمند و انعطاف پذیر است. وبرای پروژه های بزرگ مناسب است. من دریک صفحه بنام سایت ارزیابی زبان python جزئیات بیشتری را توضیح داده ام ، خود آموزهای خوبی هم در وب سایت python در دسترس است.

 

Java هم یک زبان خوب برای یادگیری برنامه نویسی است . این زبان مشکل تر از زبان python است.اما تولید کد آن سریعتر است.من فکر میکنم زبان دوم برای شما عالی به حساب آید. اما آگاه باشید شما به سطح مهارتهای یک هکر و حتی یک برنامه نویس نخواهید رسید اگرفقط یک یا دو زبان را بدانید.

 

شما لازم است یاد بگیرید که چطور راجع به مسئله های برنامه نویسی در یک راه عمومی (جامع)فکر بکنید.

 

برای اینکه یک هکر واقعی شوید، باید به نقطه ای برسید که درآن بتوانید براساس چیزهایی که میدانید ،یک زبان را در ظرف چند روز یاد بگیرید .

 

این بدین معنی است که شما باید چند زبان خیلی سخت مختلف را یادبگیرید. اگر شما قرار است بطور جدی وارد برنامه نویسی شوید ،شما باید زبان C که هسته اصلی سیستم عامل یونیکس است را یاد بگیرید.

 

C++ خیلی به C نزدیک است(مشابه است). اگر شما یکی را(c/c++ )بدانید، یادگیری دیگری مشکل نخواهد بود. به هر حال هیچکدام از این دو زبان برای شروع یادگیری برنامه نویسی خوب نیست. واقعاً شما هرچه از برنامه نویسی در C پرهیز کنید ،کاراتر خواهید بود.C خیلی کار آمد است . وخیلی در منابع ماشینی صرفه جو می باشد.

 

متاسفانه ،C بخاطر نیاز داشتن به مدیریت منابع سطح پایین (مانندحافظه) کارایی را کم میکند ، که شما باید آنرا بوسیله دستی انجام بدهید. کد گذاری زبانهای سح پایین ،پیچیده و همراه با اشکال وعیب است.و مقدار زیادی از وقت شما در اشکال زدایی هدر می دهد. با ماشینهای امروزی که قدرتمند هستند،این زرنگی است که از یک زبان برنامه نویسی که وقت کمتری میگیرد استفاده کنید.بنابراین از python استفاده کنید.

 

زبان های دیگری که اهمیت ویژهای برای هکرها دارند ،زبانهای Lisp و Perl هستند. Perl به علت قدرت استدلال مفیدش ارزش یادگیری دارد.برای فعال کردن صفحات وب و سیستم مدیریت شبکه های کامپیوتری زیاد مورد استفاده قرا می گیرد.

 

بنابراین حتی اگر هیچ وقت قرارنیست با Perl برنامه بنویسید اما حداقل خواندن آنرا یادبگیرید.اغلب مردم از Perl استفاده می کنند در صورتی که من توصیه می کنم از python استفاده کنید. برای اجتناب کردن از برنامه نویسی C در کارهایی که این زبان کارآیی ندارد لازم است که کدهای آنرا(Perl)یاد بگیرید.

 

یادگیری Lisp نیز به دلایل مختلفی با ارزش است زیرا وقتی آنرا تمام کردید ،تجربه ای عمیق واساسی خواهید یافت.

 

آن تجربه از شما یک برنامه نویس بهتری خواهد ساخت حتی اگر در آینده از Lisp استفاده نکنید . واقعاً این عالی است که تمام این 5 زبان(perl,java,(c/c++),lisp,perl ) را یادبگیرید

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۵۹
MohaMad HacKer

گروه هکرهای انونیموس در ویدئویی در یوتیوپ اسرائیل را "بخاطر ظلم*ها و جنایاتی که علیه بشریت و مردم فلسطین روا داشته"، تهدید به حمله*های سایبری شدید موسوم به "حکمفرمائی وحشت" کردند که در ادامه جنگ*های سایبری اخیر بین طرفداران فلسطین و اسرائیل برنامه ریزی شده است.
در این کلیپ گفته شده: به دلیل فریب*های رسانه*ای و تبانی سیاسی اسرائیل با رهبران کشورهای جهان، اسرائیل توانسته کشورهایی را به دور خود جمع کند. اسرائیل ادعا دارد که حامی دموکراسی است اما این حقیقت ندارد. در واقع اسرائیل برای آسایش اقلیتی، حقوق و آزادی اکثریت را پایمال می*کند.

این ویدئو همچنین به جنگ احتمالی اسرائیل علیه ایران اشاره دارد و از پیش آمدن یک هولوکاست واقعی توسط بمب*های هسته*ای اسرائیل، به جهانیان هشدار داده و اسرائیل را از این کار منع کرده است.

این ویدئو اسرائیل را تهدید به حذف سیستماتیک در سه مرحله از روی فضای اینترنت می نماید.

طی ماه*های گذشته درگیری*هایی مجازی بین هکرهای طرفدار اسرائیل و فلسطین اتفاق افتاد. در 3 ژانویه "گروه هکر اکس پی" ادعا کرد اطلاعات 400 هزار نفر از شهروندان اسرائیلی را از کارت*های اعتباری بیمه به دست آورده و مدتی بعد بانک اسرائیل عنوان داشت بین 14 تا 15 هزار کارت فعال در معرض این حمله قرار گرفته*اند و بعد ها گزارش مگلان (شرکت تکنولوژی دفاعی) اسرائیل اذعان داشت 31 هزار شماره کارت اعتباری در معرض حمله قرار گرفته بودند که بعضی از آنها به ملیت*های خارجی تعلق داشتند.



 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۵۶
MohaMad HacKer

قفل کردن کامپیوتر توسط یک Shortcut شاید تا به حال به فکر یافتن راهی بوده اید که کامپیوتر خود را راحت تر از آنچه متداول است در حالت Lock قرار دهید. این کار بسیار ساده است و با طی کردن مراحل زیر شما میتوانید یک Icon به دسکتاپ یا Quick Launch اضافه کنید که با یک ضربه ماوس بر روی آن سیستم شما در حالت Lock قرار میگیرد... ۱٫ بر روی صفحه نمایش خود Right-Click کنید و از Shortcut ، New را انتخاب کنید.
۲٫ در پنجرهای که ظاهر شده در قسمت Type the location of the item فرمان زیر را بنویسید:
rundll32.exe user32.dll,LockWorkStation user32.dll,LockWorkStation
3- بر روی Next کلیک کنید و و نام Shortcut را وارد کنید و کلید Finish را بزنید.
جهت راحتی بیشتر پیشنهاد میشود که میانبر(Shortcut) ایجاد شده را با ماوس به یک قسمت از فضای خالی Quick Launch بکشید تا از این پس در هنگام نیاز با زدن یک کلید دستگاه شما در حالت Lock قرار گیرد.

وبلاگ هر روز اپدیت میشود و مطالب بیشتری برای شما میگذارد با اوردن دوستانتان و نظر دادن به ما روحیه بدید تا مطالب بیشتری بگذاریم

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۵۳
MohaMad HacKer

گروه هکرهای ناشناس یا همان anonymous و افرادی که خود را وابسته به این گروه معرفی می کنند، تهدید کرده‌اند که به زودی حمله سایبری یکپارچه‌ای از جانب این گروه انجام گرفته و اینترنت در سرتاسر جهان از کار خواهد افتاد.


این تهدید که بر روی وب سایت میزبان اطلاعات به نام Pastebin منتشر شده اعلام می‌کند روز ۳۱ مارچ ۲۰۱۲ گروه ناشناس، اینترنت را از کار خواهد انداخت، ماموریتی که آن را «ماموریت خاموشی جهانی» نامگذاری کرده‌اند.
در این پیام همچنین اعلام شده «این حمله عظیم سایبری در اعتراض به لایحه SOPA، وال استریت، رهبران غیرمسئول و بانکداران دوست داشتنی که به خاطر نیازهای خودخواهانه خود جهان را در فقر نگهداشته‌اند« انجام خواهد گرفت.

این حمله به گفته هکرها به گونه‌ای طراحی نشده تا اینترنت نابود شود، بلکه تنها برای اثبات توانایی و نمایش درخواست هکرها اینترنت برای مدتی از کار خواهد افتاد.
این ماموریت از پشتیبانان خود درخواست کرده تا ابزار ویژه بالا بردن ترافیک شبکه را دانلود کرده و با استفاده از آن، ترافیک ۱۳ سرور نام دامنه اصلی یا DNS اینترنت را تا بیش از حد توانایی پردازش آنها بالا برده و منجر به از کار افتادن آن شوند.
به گفته "رابرت دیوید گرهام" از شرکت ایمنی شبکه "Errata"، این سرورها مانند دفتر تلفنی برای اینترنت هستند که اسامی دستگاه‌های مختلف را به آدرس‌های شبکه ترجمه می‌کنند. مانند تبدیل Google به آدرسی متشکل از اعداد مختلف که توسط شبکه قابل شناسایی هستند.
در صورتی که هکرها بتوانند این دفترچه تلفن را از کار بیاندازند، نوشتن آدرس وب سایتی بر روی نوار آدرس مرورگر، نتیجه‌ای به جز نمایش پیام خطا را در بر نخواهد داشت.
ناشناس‌ها اعلام کرده‌اند که این خاموشی یک ساعت یا بیشتر و یا حتی چند روز ادامه خواهد داشت، به گفته آنها این خاموشی هر چه باشد، قطعا جهانی خواهد بود.



 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۵۰
MohaMad HacKer

می دانید MBR چیست ؟

MBR مخفف Master Boot record است و فضایی اختصاصی و کوچک در شروع هارد دیسکهاست. این فضا وظیفه نگهداری اطلاعات بوت (Boot) و ساختار و موقعیت پارتیشن ها را بر عهده دارد. خود MBR تنها به اندازه یک سکتور فیزیکی حجم دارد یعنی ۵۱۲ بایت!. اما همین سکتور کم حجم در مرتب سازی ، ساخت یا تغییر و تعمیر پارتیشن های یک هارد دیسک نقشی پایه ای ایفا می کند و حتی Boot شدن یا به اصطلاح عام بالا آمدن سیستم به آن وابسته است.

 

این سکتور می تواند آسیب ببیند و در صورت آسیب دیدن یا خرابی آن ، نه تنها باعث Boot نشدن سیستم می شود بلکه سبب از دست رفتن پارتیشنها و اطلاعات هر یک از درایوها خواهد شد و این یعنی فاجعه !

ویروسهایی هم هستند که به قصد آسیب رساندن به این قسمت طراحی می شوند و در صورت عملکرد موفقیت آمیز، با یک تیر چندین هدف را خواهند زد (خودتان می توانید آنها را بشمارید ؟)

جالب اینجاست که اولین ویروس مخرب که Brain (به معنی مغز)  نام داشت برای حمله به MBR طراحی شده بود و علاوه بر جلوگیری از Boot شدن سیستم ، حجم هارد دیسک را هم تغییر می داد.

اینجاست که اهمیت پشتیبان گیری از MBR مشخص می گردد .

 


 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۴۶
MohaMad HacKer

ابتدا از منوی Stat وارد Run شوید. سپس دستور cmd را تایپ نموده و Enter بزنید.
▪ اکنون در داخل CMD کد زیر را وارد کنید و Enter بزنید:
▪ attrib +h +s D:/Tarfandestan
▪ دقت کنید این کد فولدر Tarfandestan را در درایو D مخفی میسازد.
▪ به Space های خورده شده در میان کد نیز دقت کنید...
▪ با این عمل فولدر Tarfandestan کاملأ از روی هارد شما مخفی میشود.
▪ در صورتی که میخواهید یک فایل را نیز مخفی کنید کافی است آدرس را بدین شکل وارد کنید:
▪ attrib +h +s D:/Windows/Tarfandestan.exe
▪ این کد فایل Tarfandestan.exe را در داخل درایو D و پوشه Windows مخفی میسازد.
▪ به همین سادگی شما میتوانید عملیات مخفی سازی را انجام دهید.

● اما چگونه این فایلهای مخفی کرده را بازگردانیم؟
▪ بدین منظور در داخل CMD دستور زیر را وارد کنید تا به ترتیب فایلهای مخفی شده مان آشکار گردند:
▪ attrib -h -s D:/Tarfandestan
▪ attrib -h -s D:/Windows/Tarfandestan.exe
▪ تنها دقت کنید که محل و نام فایل مخفی شده تان فراموش تان نشود چرا که دیگر امکان بازیابی آن وجود ندارد.


 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۴۳
MohaMad HacKer
عبارت باگ (Bug) به نوعی اشکال یا اشتباه در اجرای نرم‌افزار که موجب نتایج اشتباه یا اجرا نشدن نرم‌افزار می‌شود، اطلاق می‌گردد. برنامه‌نویسان مایکروسافت سابقه طولانی در این زمینه داشته‌اند و نسخه‌های مختلف ویندوز با باگ‌های کوچک و بزرگی همراه بوده که معمولاً با ارائه به‌روزرسانی‌های مختلف برطرف شده است. ویندوز 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک باگ کوچک که به هنگام کپی کردن دو پوشه خاص در محیط ویندوز 7 رخ می‌دهد بپردازیم...

در ابتدا در محیط ویندوز یک پوشه (Folder) با حجم زیاد را Copy کرده و در محل دیگری Paste کنید. با پدیدار شدن پنجره Copy، در محل جدیدی که پوشه در حال Paste شدن است، بر روی پوشه تازه ایجاد شده راست‌کلیک کرده و Rename را انتخاب کنید و نام جدیدی برای پوشه وارد کنید. خواهید دید که به علت این که عملیات کپی هنوز تمام نشده است، پیغام خطای Folder In Use ظاهر می‌شود و به شما اجازه Rename کردن پیش از پایان عملیات را نمی‌دهد.

تا اینجای کار همه چیز طبیعی بوده است، اکنون به درایو C رفته و پوشه Program Files را کپی کرده و در محل دیگری Paste کنید. اکنون مجدد کار بالا را انجام دهید و پوشه Program Files تازه ایجاد شده در محل دیگر را Rename کنید. خواهید دید که این بار پیغام خطایی دریافت نخواهید کرد و پوشه جدید پیش از پایان عملیات کپی قابلیت تغییر نام را دارد. در نتیجه پوشه Program Files یک نوع استثنا محسوب می‌شود.

حالا همین کار را با پوشه Windows انجام دهید. ابتدا آن را در محلی Paste کنید، سپس در حین عملیات کپی، نام آن را تغییر دهید. خواهید دید که این بار اتفاق عجیب‌تری رخ می‌دهد! با هر بار تغییر نام، تغییر نام انجام می‌شود اما یک پوشه جدید به نام Windows ایجاد می‌شود و بقیه فایل‌ها در آن کپی می‌گردد. در نتیجه اگر این کار را چندین بار انجام دهید به همان تعداد پوشه جدید خواهید داشت.


 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۳۹
MohaMad HacKer
حتما همه شما عزیزان اسم ویروس شورتکات رو شنیدین یا خیلی هاتونم بهش برخوردن و اونهایی هم که برخورد نداشتن انشالله این سعادت رو پیدا میکنند ههه

گذشته از شوخی این ویروس اعصاب خورد کن میاد تموم فایل های موجود در فلش شما رو سوپر هیدن میکنه و خود فایل ها رو تبدیل به شورتکات میکنه

این ویروس واقعا رو اعصاب راه میره و سیستم هیا زیادی رو آلوده کرده

حالا بنده به شما کمک مییکنم که اینه ویروس رو با کمک هم از بین ببریم
 
برای از بین بردن ویروس shortcut چه باید کرد...
**************************************************************
حتما شما هم تا به حال با ویروس Shortcut مواجه شده‌اید. این ویروس پوشه‌های رایانه‌ی شما را به یک فایل Shortcut تبدیل می‌کند و نیز می‌تواند فایل های اصلی را نیز مخفی کند.

برای از بین بردن اثر این ویروس با یک دستور ساده می‌توانید فایل‌های خود را به حالت عادی بازگردانید.



ابتدا برنامه CMD ویندوز را اجرا کرده و یا Run ویندوز را اجرا کرده و سپس دستور CMD را ورد کرده و Enter را بزنید.

بعد در پنجره باز شده دستور زیر را وارد کنید. فقط به جای کلمه drive نام درایوی که دچار ویروس شده را وارد کنید و بعد Enter را زده و صبر کنید تا عملیات انجام شود.



*.*\:attrib -h -r -s /s /d driver



اینک فایل‌های شما درست شده است!



در ادامه سوییچ‌های این دستور را نیز برای شما قرار می‌دهم. البته در حالت عادی نیازی به دانستن اینها ندارید و فقط برای تنظیمات بیشتر است.

ATTRIB [+R | -R] [+A | -A ] [+S | -S] [+H | -H] [+I | -I]

[drive:][path][filename] [/S [/D] [/L]]



+ Sets an attribute.

- Clears an attribute.

R Read-only file attribute.

A Archive file attribute.

S System file attribute.

H Hidden file attribute.

I Not content indexed file attribute.

[drive:][path][filename]

Specifies a file or files for attrib to process.

/S Processes matching files in the current folder and all subfolders.

/D Processes folders as well.

/L Work on the attributes of the Symbolic Link versus the target of the Symbolic Link


 
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۳۶
MohaMad HacKer
:در اینترنت راههای بسیاری برای عوض کردن آی پی وجود داره و همچنین چند تا برنامه هم هستن که این کارو انجام میدن.همون طور که میدونید یکی از این 
راهها استفاده از پروکسی هستش؛ ولی این روشی که من میخوام بهتون بگم ؛ 
روش دستی هستش و احتیاج به هیچ برنا مه ای نداره.

خوب حالا ما احتیاج به یکسری اطلاعات داریم .
به قسمت RUN رٿته و CMD را تایپ کرده و OK را بزنید.در این حالت این دستور ipconfig/all را وارد کنید.
اطلاعات داده شده به صورت زیر است:

Host Name . . . . . . . . . . . . : My Computer Name Here
Primary Dns Suffix . . . . . . . :
Node Type . . . . . . . . . . . . : Unknown
IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No

Ethernet adapter Local Area Connection:

Connection-specific DNS Suffix . : xxxx.xx.x
Description . . . . . . . . . . . : NETGEAR FA310TX Fast Ethernet Adapter (NGRPCI)
Physical Address. . . . . . . . . : XX-XX-XX-XX-XX-XX
Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
IP Address. . . . . . . . . . . . : 24.xxx.xxx.xx
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.240.0
Default Gateway . . . . . . . . . : 24.xxx.xxx.x
DHCP Server . . . . . . . . . . . : 24.xx.xxx.xx
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 24.xx.xxx.xxx
24.xx.xxx.xx
24.xx.xxx.xxx
Lease Obtained. . . . . . . . . . : Monday, January 20, 2003 4:44:08 PM
Lease Expires . . . . . . . . . . : Tuesday, January 21, 2003 3:43:16 AM

خوب حالا اطلاعات به دست آمده را نگه دارید که بعدا بهشون نیاز داریم.
در ادامه یک آی پی در نظر بگیرید تا آی پی فعلی خودتون رو به اون تغییر بدید.حالا باید
اطمینان حاصل کنید که آی پی انتخابی شما در شبکه وجود ندارد و شما می توانید از آن استفاده کنید.برای این کار دستور زیر را به کار ببرید:
Ping xx.xx.xx.xx
xx در اینجا آی پی مورد نظر شماست.
خوب حالا مراحل زیر رو طی کنید:

۱.به Control Panel بروید.
۲.به قسمت Network Connection بروید.
۳.بر روی Connection که هم اکنون از ان استفاده می کنید ۲ بار بزنید و Properties را انتخاب کنید.
۴.در ادامه به Net Working رفته و Properties را بزنید.
۵.در بالا گزینه ی Use the following ip address را انتخاب کنید.
۶.آی پی مورد نظر خودتون رو در قسمت IP Address نوشته و در قسمت پایین  اطلاعات به دست آمده مطابق ipconfig/all را تکمیل کنید و حالا دیگه IP شما به
راحتی و بدون استفاده از هیچ برنامه ای تغییر میکنه

 

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۳۲
MohaMad HacKer

دوستان برای بازیابی اکانت جیمیل لازم هست که قبلا در هنگام ساخت آن، ایمیل بازیابی یا شماره موبایل خود را ثبت کرده باشید (شماره موبایل باید علاوه بر ثبت، تایید هم شده باشد)

حالا برای بازیابی به لینک زیر بروید:

https://www.google.com/accounts/recovery/?hl=fa

بهترین راه فعالسازی تایید صحت دو مرحله‌ای می باشد (بعد از آن هر کس که بخواهد وارد حساب شما بشود، یک کد تاییدیّه به موبایل شما ارسال می شود و تا شما نخواهید هیچکس نمی تواند وارد حسابتان شود)

جهت فعالسازی، در پنل جیمیل خود به آدرس زیر بروید:

تنظیمات/حساب‌ها و انتقال/دیگر تنظیمات گوگل/ورود به سیستم گوگل/تأیید صحت دو مرحله‌ای


موفق باشید
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۴
MohaMad HacKer