̶̶B̶̶e̶̶s̶̶t̶̶ ̶̶ ̶̶O̶̶f̶̶ ̶̶ ̶̶A̶̶n̶̶d̶̶r̶̶o̶̶i̶̶d̶̶

The Best Blog For Android And Hack

چگونه هکر شویم

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ق.ظ

خیلی ها همش می پرسند که چگونه می توانند هک کنند و یک هکر واقعی شوند به کسی که یک فایل سرور بفرستد و یا با ساب سون کار کند هکر نمی گویند (هکرنیست (

برای هکر شدن باید یادبگیرید که چگونه برنامه نویسی کنید، البته برنامه نویسی از مهارت های اصلی(پایه) هک کردن است.اگر شما هیچ زبان برنامه نویسی بلد نیستید توصیه می کنیم با زبان python شروع کنید. این زبان بطور عالی طراحی ومستند سازی شده است ،و برای مبتدی ها بسیار مناسب است.

با وجود اینکه اولین زبان مفید برنامه نویسی است اما اسباب بازی نیست و خیلی قدرتمند و انعطاف پذیر است. وبرای پروژه های بزرگ مناسب است. من دریک صفحه بنام سایت ارزیابی زبان python جزئیات بیشتری را توضیح داده ام ، خود آموزهای خوبی هم در وب سایت python در دسترس است.

 

Java هم یک زبان خوب برای یادگیری برنامه نویسی است . این زبان مشکل تر از زبان python است.اما تولید کد آن سریعتر است.من فکر میکنم زبان دوم برای شما عالی به حساب آید. اما آگاه باشید شما به سطح مهارتهای یک هکر و حتی یک برنامه نویس نخواهید رسید اگرفقط یک یا دو زبان را بدانید.

 

شما لازم است یاد بگیرید که چطور راجع به مسئله های برنامه نویسی در یک راه عمومی (جامع)فکر بکنید.

 

برای اینکه یک هکر واقعی شوید، باید به نقطه ای برسید که درآن بتوانید براساس چیزهایی که میدانید ،یک زبان را در ظرف چند روز یاد بگیرید .

 

این بدین معنی است که شما باید چند زبان خیلی سخت مختلف را یادبگیرید. اگر شما قرار است بطور جدی وارد برنامه نویسی شوید ،شما باید زبان C که هسته اصلی سیستم عامل یونیکس است را یاد بگیرید.

 

C++ خیلی به C نزدیک است(مشابه است). اگر شما یکی را(c/c++ )بدانید، یادگیری دیگری مشکل نخواهد بود. به هر حال هیچکدام از این دو زبان برای شروع یادگیری برنامه نویسی خوب نیست. واقعاً شما هرچه از برنامه نویسی در C پرهیز کنید ،کاراتر خواهید بود.C خیلی کار آمد است . وخیلی در منابع ماشینی صرفه جو می باشد.

 

متاسفانه ،C بخاطر نیاز داشتن به مدیریت منابع سطح پایین (مانندحافظه) کارایی را کم میکند ، که شما باید آنرا بوسیله دستی انجام بدهید. کد گذاری زبانهای سح پایین ،پیچیده و همراه با اشکال وعیب است.و مقدار زیادی از وقت شما در اشکال زدایی هدر می دهد. با ماشینهای امروزی که قدرتمند هستند،این زرنگی است که از یک زبان برنامه نویسی که وقت کمتری میگیرد استفاده کنید.بنابراین از python استفاده کنید.

 

زبان های دیگری که اهمیت ویژهای برای هکرها دارند ،زبانهای Lisp و Perl هستند. Perl به علت قدرت استدلال مفیدش ارزش یادگیری دارد.برای فعال کردن صفحات وب و سیستم مدیریت شبکه های کامپیوتری زیاد مورد استفاده قرا می گیرد.

 

بنابراین حتی اگر هیچ وقت قرارنیست با Perl برنامه بنویسید اما حداقل خواندن آنرا یادبگیرید.اغلب مردم از Perl استفاده می کنند در صورتی که من توصیه می کنم از python استفاده کنید. برای اجتناب کردن از برنامه نویسی C در کارهایی که این زبان کارآیی ندارد لازم است که کدهای آنرا(Perl)یاد بگیرید.

 

یادگیری Lisp نیز به دلایل مختلفی با ارزش است زیرا وقتی آنرا تمام کردید ،تجربه ای عمیق واساسی خواهید یافت.

 

آن تجربه از شما یک برنامه نویس بهتری خواهد ساخت حتی اگر در آینده از Lisp استفاده نکنید . واقعاً این عالی است که تمام این 5 زبان(perl,java,(c/c++),lisp,perl ) را یادبگیرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی