̶̶B̶̶e̶̶s̶̶t̶̶ ̶̶ ̶̶O̶̶f̶̶ ̶̶ ̶̶A̶̶n̶̶d̶̶r̶̶o̶̶i̶̶d̶̶

The Best Blog For Android And Hack

تهدید خاموشی اینترنت

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ق.ظ

گروه هکرهای ناشناس یا همان anonymous و افرادی که خود را وابسته به این گروه معرفی می کنند، تهدید کرده‌اند که به زودی حمله سایبری یکپارچه‌ای از جانب این گروه انجام گرفته و اینترنت در سرتاسر جهان از کار خواهد افتاد.


این تهدید که بر روی وب سایت میزبان اطلاعات به نام Pastebin منتشر شده اعلام می‌کند روز ۳۱ مارچ ۲۰۱۲ گروه ناشناس، اینترنت را از کار خواهد انداخت، ماموریتی که آن را «ماموریت خاموشی جهانی» نامگذاری کرده‌اند.
در این پیام همچنین اعلام شده «این حمله عظیم سایبری در اعتراض به لایحه SOPA، وال استریت، رهبران غیرمسئول و بانکداران دوست داشتنی که به خاطر نیازهای خودخواهانه خود جهان را در فقر نگهداشته‌اند« انجام خواهد گرفت.

این حمله به گفته هکرها به گونه‌ای طراحی نشده تا اینترنت نابود شود، بلکه تنها برای اثبات توانایی و نمایش درخواست هکرها اینترنت برای مدتی از کار خواهد افتاد.
این ماموریت از پشتیبانان خود درخواست کرده تا ابزار ویژه بالا بردن ترافیک شبکه را دانلود کرده و با استفاده از آن، ترافیک ۱۳ سرور نام دامنه اصلی یا DNS اینترنت را تا بیش از حد توانایی پردازش آنها بالا برده و منجر به از کار افتادن آن شوند.
به گفته "رابرت دیوید گرهام" از شرکت ایمنی شبکه "Errata"، این سرورها مانند دفتر تلفنی برای اینترنت هستند که اسامی دستگاه‌های مختلف را به آدرس‌های شبکه ترجمه می‌کنند. مانند تبدیل Google به آدرسی متشکل از اعداد مختلف که توسط شبکه قابل شناسایی هستند.
در صورتی که هکرها بتوانند این دفترچه تلفن را از کار بیاندازند، نوشتن آدرس وب سایتی بر روی نوار آدرس مرورگر، نتیجه‌ای به جز نمایش پیام خطا را در بر نخواهد داشت.
ناشناس‌ها اعلام کرده‌اند که این خاموشی یک ساعت یا بیشتر و یا حتی چند روز ادامه خواهد داشت، به گفته آنها این خاموشی هر چه باشد، قطعا جهانی خواهد بود.



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی